lördag 30 oktober 2010

KLUBBMÄSTARE säsongen 2010-11

Jag kunde inte låta bli att kyssa bucklan när den stod på bordet framför mig i bowlinghallen och Magnus Gustavsson tog fotot med sin mobil och det lades in på Facebook innan klubbmästerskapet hade börjat...... Kände faktiskt pressen att verkligen låta detta fotot få ligga kvar på FB...... Jag startar riktigt bra och var enda ymerit över 200, så jag tog stor ledning direkt med mina 258 och släppte den heller aldrig ifrån mig. Även om det var nära i slutet, jag upptäckte att Magnus hade hämtat in nästan hela försprånget, efter att jag sättit upp två otagbara skådisar i sista serien.... Jag var tvingad att göra 16 poäng i sista rutan för att vinna KM:et med EN poäng....... Jag sätter tre strike (30 poäng) och blir alltså klubbmästare i Ymer-dressen för första gången.

Min rad i detta klubbmästerskap såg ut så här;
258 - 197 - 205 - 234 - 202 - 206 = 1302  (Mycket bra!)

43 Strike     18 spärr     5 missade skådisar     2 miss

TACK till Per-Magnus Jaselius för underbar stöttning innan och under KM:et!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar