lördag 9 oktober 2010

BRA SPEL TROTS SÄNGLÄGE . . .

Jag har legat i förkylningen med feber, hosta, snuva och öm i kroppen hela veckan. Har dock stundtals mått skapligt och därför kunnat arbeta halvtid (hemmifrån). Så det blev givetvis ingen träning i onsdags och inför dagens hemmamatch mot serieledande Edsbowlarna var jag ordentligt taggad och laddad likt en reaktor i Barsebäck......
De två första seriena försökte jag hitta rätt linje med min Raise men först inför tredjeserien plockade jag fram bananen.... Invasion - klotet som skruvar i en båge, likt en banan.....
Genast hittade jag strikefickan och fick en bra serie på 259 och spelade även skapligt i sista serien.
Tyvärr fick vi "bara" oavgjort, men det tar vi igen nästa lördag när vi ska till Göteborg och spela två matcher som jag tror att vi ska kunna vinna......

Min "rad" idag: 172 - 179 - 259 - 200 = 810 Klart godkänt!

6 st strike på de två första serierna
15 st strike på de två sista serierna - 19 spärr - 2 missade skådis - 2 miss

Känns bra, spelet är på väg att lossna!!!

Läs mer om matchen - klicka här -

På måndag tar jag återigen tag i arbetet med båda händerna och eftersom det finns en del att göra så ser jag fram emot nästa vecka, både arbets- & bowlingmässigt!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar