måndag 20 augusti 2012

SOMMAREN SOM GÅTT.....

Nu är sommaren slut..... om den ens har börjat. Känns lite konstigt med en sommar som saknat det där riktigt soliga och varma vädret och mest bestått av mulet och lite regnskurar... Men det är nog sant som en av mina kompisar säger att...
- Jag har haft en kanonbra semester, sluppit smita undan från solen och värmen, jag har kunnat gjort massor av saker. Åka MC i värmen är inte roligt, men denna sommar har jag haft MC:n ute fler gånger än någonsin.... så jag är jättenöjd med semestervädret!
Vid närmare eftertanke så har han ju faktiskt en poäng i det han säger.... vi brukar ju alltid klaga på just värmen och att vi inget kan göra.....

Träning på gymmet blev det inget av, latmasken visade sig, LCHF:en gick heller inget vidare, upp ca. 3-5 kilo MEN.... jag fick ordning på köket, nymålat, både kaklet och skåpsluckorna fick nya nyanser. Så lite duktig har jag varit (men inte mycket).

Min 60-årsdag blev som den blev..... helt ok med tanke på jobbsituationen.... var ju lite svårt att veta om jag skulle slå på stort eller bara låta dagen sakta rinna förbi och det blev det sistnämnda. Men några nära och kära dök upp och ville gratta denna unga man.
Det kom även ett blomsterbud....

TACK ALLA det var uppskattat!!!
Även presenten från jobbet var mycket uppskattad!

Eftersom jag inte gillar att vistas ute i solgasset (som vi sluppit denna sommar) så går jag till solarium istället och det börjar väl så sakterliga ge resultat.....
Nu är det bara att försöka få "tummen ur" så att besöken på gymmet kommer igång....

Bowlingen har nu startat och jag tackar återigen Pekka & Hasse för bowlingklotet, det var stort - TACK!!
På söndag har vi träningsläger i Skene (fast det ligger i Kinna, eller?) och då är det meningen att jag i första hand ska få serier "i kroppen" inför seriestarten som börjar 8-9 september.

Fortfarande många saker som jag önskar få gjorda/fixade så det gäller att kämpa!

KÄMPA REIDAR!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar