måndag 16 april 2012

MUSKLER & VIKT & HÄLSA

Nu tränar jag 4-5 gånger/ vecka på gymmet med min Milonträning på Borås Hälsostudio.
Jag har fortfarande problem att få upp konditionen, klarar inte av maxtiden på crosstrainern. Men skam den som ger sig, nu tar jag fram min lilla trappmaskin jag har ståendes i källarförrådet, där gör den ju som bekant ingen nytta..... Jag har från start den 17 januari ökat vikterna på träningen med dryga 50%, vilket borde betyda att jag lagt på mig lite muskler. Frågan är bara hur mycket muskler i kilo, för när jag i helgen ställde mig på vägen så visade den 92,7 kilo och jag som trodde den skulle visa runt 84 kilo.... Jag äter helt klart fel och därför ska jag nu återigen ta upp LCHF:n.....

Idag ska jag till öppna mottagningen på vårdcentralen för att kolla upp varför jag har tryck över brösten och varför jag är så himla trött. Tack o lov så har jag inte ont i armarna, så jag hoppas på någon form av virus, för visst är det så att jag har ett gott hjärta ;-)

Nu ska jag googla på nätet om hur snabbt man lägger på sig kilon i form av muskler......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar