tisdag 17 april 2012

Medicin????

Mitt besök på vårdcentralen var kaotiskt.... vilken röra på Boda, ombyggnad och endast halva byggnaden används idag och givetvis är det måndagar då det är mest folk (patienter) på vårdcentralen.
Mitt besök tog TVÅ timmar, först samtal med sjukköterska där hon tog blodtryck (140/80) ganska normalt. Sedan blev det EKG (normalt) och provtagning (svaren kommer nästa vecka), tempen låg (i båda öronen) på 35,2....... och det kommenterade inte läkaren.....????? Vad läkaren gjorde var att skriva ut värktabletter mot bl.a. PMS, reumatisk värk, .... tabletterna har enorma biverkningar som slår ut magen och eftersom jag har känslig mage, så kan jag inte ta dom..... Så det är som vanligt jag undrar om det egentligen är någon idé att överhuvudtaget uppsöka läkare, dom vet o kan ju inget ändå.... så vad tjänar det till egentligen....
Mina problem kvarstår.... + att jag idag har rinnande näsa och hosta...... så jag förväntar mig att provsvaren kommer med besked om någon form av virus i kroppen. Har ju gått med detta nu i ca. tre veckor..... vore bra om det försvann. För nu vill jag träna i stort sett varje dag på gymmet och jag har börjat med LCHF igen för att "losa" i vikt och känna mig mer tillfreds med mig själv och givetvis få ännu bättre hälsa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar