lördag 8 januari 2011

LUNGINFLAMMATION?

Efter att på denna tredje vändan med förkylning med hemgång från jobbet i måndags och att ha haft riktigt ont i halsen, feber, snuva, ont i kroppen och en riktigt jobbig hosta som stört nattsömnen fick jag nog och fick tid till läkare i fredags.
Efter två provtagningar skrev läkaren ut stark antibiotika (250mg).
Läkaren så att hade jag väntat till efter helgen så hade jag med största sannolikhet haft lunginflammation, men jag hade just nu "bara" förstadiet till denna jobbiga sjukdom.
Jag kämpar på, tar min medicin och hoppas verkligen att bacillerna flyr kroppen, för lunginflammation vill jag INTE ha!
Just nu mår jag sisådär, det går verkligen upp och ner, timme för timme. Jag äter någorlunda bra och ser verkligen fram emot friskare tider.
Published with Blogger-droid v1.6.5

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar