tisdag 28 december 2010

JULAFTON


Julaftonfirandet skedde i år hos Morgan, Jenny och lilla Noah i Sandared. Noah hade finkläderna på sig som han fått av farfar (dvs. mig), han var så fin i vit skjorta och väst.
God mat (som vanligt) i trevligt sällskap, Morgan´s syster Jeanette med sina två vuxna barn Emelie och Ludwig. 
Julklappsutdelningen var en fröjd att beskåda, med tanke på lilla Noah, detta var ju hans första jul och många paket blev det. Själv fick jag "tillbaka" av Morgan, jag brukar alltid tejpa hans paket så han får svårt att öppna dom...... så jag fick ett paket med en liten "kista" i som bara kunde öppnas på ett sätt..... jag höll på effektivt ca. 30 minuter innan jag kom på lösningen.... Det var en svår nöt att lösa.
TACK Morgan & Jenny för en trevlig julafton!!!

2 kommentarer:

  1. Varsego!! hoppas nu att du håller dig frisk! kram

    SvaraRadera
  2. Det hoppas jag osså..... Hoppas DU blir kvitt bacillerna innan fredag!!!

    SvaraRadera