söndag 28 november 2010

Dålig helg . . .

Lördag morgon spelade vi (Ymer) seriematch, som vi förvisso vann. Men själv spelade jag dåligt, hittade inte striken denna kalla lördagsmorgon.
Efter matchen tog jag en smörgås i bowlingcafét (god som vanligt), men... jag lyckades bita sönder min "tillfälliga" brygga i munnen... så måndagen blir stressig... Först ska jag röntga ryggen i Ulricehamn för att kolla att "diskarna" sitter som dom ska... har fortfarande ont av ischiasnerven ibland, sedan måste jag jaga en akuttid för tänderna... och inte nog med det . . jag ska försöka sköta mitt jobb också!
Känner stressen komma smygandes ...
Det bästa som hände i helgen var ett kort besök hos min son Morgan och mitt barnbarn Noah.
Published with Blogger-droid v1.6.5

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar