torsdag 24 mars 2011

Tillbaka..... både på jobbet och ....

Då var jag tillbaka på arbetet igen och dagen förflöt smärtfritt med allehanda "komma i kapp" arbeten. "Lunginflammationen" ÄR på tillbakagång, det är bara att hoppas att antibiotikan verkligen gör sitt jobb och får BORT ALLA ondsinta baciller för lång tid framöver!


Min motivation för viktnedgång och träning har senaste tiden varit mycket låg....... Tills jag i eftermiddags var hos min dietist Frida, en duktig tjej som genom kunskap har lyckats få mig att se att jag själv egentligen besitter kunskapen för att kunna nå mina mål. Fick återigen några kloka ord på vägen och känner tillförlit i mig själv och är övertygad om att jag kommer att lyckas. Det gäller att förse skallen med rätt signaler och att framförallt vara positiv och intala mig själv om att ..... 
JAG KOMMER ATT LYCKAS!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar