tisdag 12 juni 2012

Öka takta.....

Nu har jag (av någon anledning) stått still viktmässigt en vecka..... så det är dags att öka vikterna på gymmet och bli ännu duktigare (striktare) med LCHF:n.
I måndags började jag öka vikterna på mina Milon-maskiner och för första gången sedan 17 januari klarade jag av lite drygt FEM TON (5,000 kg) på ett varv OCH jag klarar numera av hela tiden på crosstrainern vilket ju är bra för konditionen.

Det händer mycket på Borås gemytligaste gym (BORÅS HÄLSOSTUDIO) för tillfället.... många nya maskiner och förhoppningsvis snart många nya trevliga människor i gemenskapen.
Gunnel och Hasse som äger & driver gymmet har alltid ett smile på läpparna och hjälper mer än gärna till om det skulle behövas....





Jag kämpar vidare, både med träning och LCHF och jag har inte bråttom utan det viktigaste är att jag mår bra . . . och det gör jag!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar