lördag 18 september 2010

Bowlinglördag 02

Lade mig tidigt 23:00 för att orka gå upp kl. 05:40 lördag morgon. Varför?.... jo, bowling, match redan klockan 08:00 mot Team Supreem BC. Vi vann matchen tämligen enkelt och själv är jag ganska nöjd med mitt spel, även om det inte riktigt vill lossna.....
Min "rad" idag: 205 - 201 - 211 - 182 = 799 Klart godkänt!

På dessa fyra serier hade jag endast 17 strike, men i gengäld har jag väldigt lite tomrutor. Ingen skådis över huvud taget idag, men fyra rena miss, en enkelkägla och sedan var det dåliga förstaslag som bäddade för de tre andra missen. Detta och just det att vi vann matchen gör att dagens spel från min sida är helt godkänt och som sagt jag är på gång..... vänta bara tills jag får min INVASION..... då blir det fler strike.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar